Tester ikke likevel

Jeg bestemte meg for å ikke teste i dag likevel. Jeg føler på meg at jeg ikke er gravid, så jeg orker ikke utsette meg for flere skuffelser enn nødvendig. Tenker fortsatt at jeg må teste i helgen, så jeg får tid til å prosessere det "endelige nederlaget" før jeg drar på jobb på mandag, men trengte ikke å få negativ test i dag også.

© Diego Sevilla Ruiz - Sad
Gjengitt under Creative Commons-lisens CC BY-NC 2.0
Har følt meg sliten og trist i dag. Dro tidlig hjem fra jobb, hadde heldigvis noen timer avspasering til gode. Har hatt litt mensaktig murring nederst i magen. Håper det ikke er mensen som er på vei! Jeg orker ikke å få mensen før offisiell testdag, men hvis jeg får mensen 14 dager etter eggløsning så er jo det allerede på lørdag. Jeg har fått beskjed om at man kan blø litt etter innsett, men det har jeg heldigvis ikke gjort, det ville vært alt for stressende.

Jeg tror det vanskeligste akkurat nå er at jeg hadde så mye dårligere resultater enn jeg forventet av uttaket. Føler at det at jeg fikk så få egg betyr at jeg er lite fertil og har en lang og hard prøverørsvei foran meg. For selv om jeg synes det gikk greit med sprøyter og hormoner og alt, så vil jeg helst slippe å gjøre det igjen mange ganger. Blir helt motløs bare av tanken.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bioteknologiloven

Dårlige nyheter

Korona-stopp