"Nå kan du ikke stole på kroppen din"

Da jeg var på innsett på klinikken ga jordmor meg en liste over bivirkninger av progesteron, som jeg har tatt siden dagen før innsettet. Progesteron kan gi lignende symptomer som graviditet, så nå kan jeg ikke stole på kroppens signaler, forklarte hun. Det eneste man kan stole på for å vurdere om man er gravid er en graviditetstest.

Jeg har jo likevel ikke klart å la være å kjenne etter symptomer. Særlig nå i helga, hvor jeg bare har vært hjemme, har jeg hatt god tid til å kjenne etter. Jeg kjenner en slags mens-aktig murring nederst i magen som jeg håper er embryoet som fester seg og vokser. Ellers er jeg ganske sliten, men sov ikke så mye i natt, så det er sannsynligvis grunnen til at jeg er sliten...

I morgen får jeg forhåpentligvis svaret! Gleder meg til å teste og håper på positivt svar!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bioteknologiloven

Jeg tok feil!

Dårlige nyheter