Jeg tok feil!



05:15 JEG ER GRAVID!!!! HERREGUD.
Tok en stripstest, var sikker på er den var negativ, men etter et minutt så jeg en helt klar strek. Løp og fant en clearblue, og SE!!

Den er jo positiv. Fikk helt hjertebank, og sendte melding til Linda i Soloprøvergruppa. Nå skal jeg henge opp grviditetstesten på døra til Maren, så hun ser den når hun kommer hjem fra hengekøyetur i skogen, så skal jeg ta Crinone og prøve å sove litt mer. Tviler på at jeg klarer det

Jeg er 4+0 i dag, og sjansen for å forbli gravid er 76.2%. Det skal gå!

© Johannes Jander - Pregnancy test
Gjengitt under Creative Commons-lisens CC BY-NC-ND 2.0
Jeg er gravid!! Hurra!!

Jeg våknet kl 04 og klarte ikke vente. Sto opp og tisset på en sånn liten stripe-test. Var sikker på at det skulle være negativ, men mens jeg satt og så på den kom det en helt klar strek, ila et minutt. Fikk helt hetta, løp inn på rommet for å hente en ordentlig clearblue test, og jammen kom det ikke et helt tydelig plusstegn! Trengte ikke myse eller noen ting!

Gikk og la meg igjen, klokka var tross alt midt på natten, men lå bare å dirret en cm over madrassen, tror jeg. Sto opp igjen rundt klokken 7, gråt en liten skvett, og gleder jeg meg til å fortelle til de få i familien som vet om at jeg har vært i Danmark.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bioteknologiloven

Dårlige nyheter