Første graviditetstest

Jeg tok graviditetstesten i dag morges, og fikk en krystallklar negativ. Ikke med min beste vilje og alle verdens mysing fikk jeg det til å se ut som to streker på den testen.

Jeg er utrolig skuffet, hadde håpet å se i alle fall noe på testen i dag. Kjenner at troa på at dette forsøket har gått er ganske lite nå. Det føles naivt at jeg har tenkt at det kan gå på første forsøk, og med så få egg. Fikk lyst til å kontakte norske klinikker og begynne å planlegge neste forsøk med en gang, men tvinger meg til å vente til etter offisiell testdato, selv om det føles veldig lite vits akkurat nå.

I dag har jeg syntes det er vanskelig med symptomene mine også. Hvis jeg er gravid er det jo kjempekoselig å ha symptomer, men hvis jeg ikke er gravid så går jeg gjennom plagsomme symptomer til ingen nytte. For en drittdag!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bioteknologiloven

Dårlige nyheter

Ultralyd