Reisebeskjed!

I dag var jeg hos legen, og fikk klarsignal til å starte på hormoner når jeg får mensen om et par dager. Det vil si at jeg skal til Danmark om et par uker, hvis alt går som det skal!

Føler meg så glad og klar for å starte! Gynekologen som klinikken min samarbeider med er veldig hyggelig, så det følte bra å være på kontroll hos ham. Han sa at alt så fint ut, og at har gjetter at jeg får 5-6 eggposer på hver side. Da får jeg forhåpentligvis mange fine egg.

Når har jeg kjøpt et lass med medisiner, og når mensen kommer skal jeg begynne å sette sprøyter. Jeg gruer meg til det, for jeg synes det er så ekkelt med sprøyter, men det må jeg jo bare klare.

Etter to år med planlegging og masse usikkerhet knyttet til korona føles det godt å endelig være i gang!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bioteknologiloven

Jeg tok feil!

Dårlige nyheter