Velkommen til bloggen

© Brian DePalo - Baby Feet
Gjengitt under Creative Commons-lisens CC BY-NC-ND 2.0


Denne bloggen skal handle om å lage barn alene. Jeg er en kvinne i starten av 30-åra som planlegger å reise til Danmark for å bli gravid med donorsæd. Jeg kommer til å skrive litt om min egen reise, og litt om temaer som henger sammen med det å få barn alene. Fordi bloggen handler om personlige tema har jeg valgt å skrive under pseudonym.

Jeg har valgt å starte blogg fordi jeg har hatt stor glede av å lese om og høre om andre som har gått gjennom denne prosessen. Samtidig synes jeg det har vært vanskelig å finne blogger/podcaster osv som er skrevet av kvinner som har valgt å blir foreldre alene. Det finnes noen blogger og podcaster fra USA, og fra Sverige, men i Norge er det fortsatt få som skriver eller deler noe offentlig om reisen sin.

Håpet mitt er at bloggen skal gi nyttig informasjon for andre som planlegger det samme, og en innsikt i hvordan denne prosessen kan foregå. Og kanskje får du noe å tenke på også?

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bioteknologiloven

Jeg tok feil!

Dårlige nyheter